Veel gestelde vragen

Hieronder vind u het antwoord op de meest gestelde vragen, komt u er niet uit dan kunt u gebruik maken van het contactformulier.

Mijn bestelling is beschadigd. Wat doe ik nu?

Uw artikel is tijdens het verzenden beschadigd.
U kunt ons mailen, zodat we voor een oplossing kunnen zorgen.
Voeg bij uw mail altijd een foto toe, dan kunnen we zien wat er is beschadigd.

Wat ik heb ontvangen vind ik niet mooi.

U kunt het product terugsturen.
Houdt daarbij wel rekening met de retourvoorwaarden.
Voordat u het product terugstuurt ontvangen we een mail van u.

De ontvangen bestelling voldoet niet aan mijn verwachtingen.

Wij verkopen unieke stenen. Bij deze stenen staat voorop dat wat u ziet op de foto, ook de steen is die u koopt. Het is belangrijk om hierbij te weten dat een steen een natuurproduct is. Het kan dus zijn dat de ene steen donkerder of juist lichter van kleur is dan de ander. Wanneer u niet tevreden bent met hetgeen wat u heeft ontvangen, mag u het artikel retourneren. Daarbij moet u wel rekening houden met de retourvoorwaarden. Neem eerst contact met ons op via de mail, voordat u iets retourneert.

Retourneren

Meer informatie over retourneren vind u hier. (zie hieronder)

Verzending

Meer informatie over verzenden vind u hier.

Milieubewust

Ontvang ik een naamkaartje en uitleg bij het artikel wat ik heb besteld?

Wij versturen geen naamkaartje mee met de bestelling. De reden hiervoor is dat alle informatie over de stenen te lezen is op de website. Wij vinden het zonde van het papier om naamkaartjes en uitleg bij een bestelling te doen. Daarnaast kunt u heel gemakkelijk terugvinden welke stenen het zijn die u heeft besteld; op uw factuur staan alle namen.

Werken jullie milieubewust?

Wij maken onder andere gebruik van groene materialen. Wij zouden het erg waarderen als u de verzenddoos opnieuw gebruikt of recycled.

Hoeveel kost verzenden en hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Informatie over de levertijd en het verzenden vind je door hier te klikken. Bestelling naar het buitenland worden altijd per pakketpost verstuurd. Binnen Nederland bepalen de medewerkers van Crystal Styling aan de hand van wat er is besteld of het met brievenbuspost of pakketpost verstuurd wordt.

Neem contact met ons op

Crystal Styling
Dijkgraafslag 62
2805 DG Gouda
Nederland
(afhalen op afspraak)

T: 06 – 46 288 960
E: info@crystalstyling.nl

CAPTCHA afbeelding

Dit helpt spam te voorkomen, dank U.