Veel gestelde vragen

Hieronder vind je het antwoord op de meest gestelde vragen, kom je er niet uit dan kan je gebruik maken van het contactformulier.

Mijn bestelling is beschadigd. Wat doe ik nu?

Jouw artikel is tijdens het verzenden beschadigd.
Je kan ons mailen, zodat we voor een oplossing kunnen zorgen.
Voeg bij jouw mail altijd een foto toe, dan kunnen we zien wat er is beschadigd.

Wat ik heb ontvangen vind ik niet mooi.

Je kan het product terugsturen.
Houdt daarbij wel rekening met de retourvoorwaarden.
Voordat je het product terugstuurt ontvangen we een mail van je.

De ontvangen bestelling voldoet niet aan mijn verwachtingen.

Wij verkopen unieke stenen. Bij deze stenen staat voorop dat wat je ziet op de foto, ook de steen is die je koopt. Het is belangrijk om hierbij te weten dat een steen een natuurproduct is. Het kan dus zijn dat de ene steen donkerder of juist lichter van kleur is dan de ander. Wanneer je niet tevreden bent met hetgeen wat je hebt ontvangen, mag je het artikel retourneren. Daarbij moet je wel rekening houden met de retourvoorwaarden. Neem eerst contact met ons op via de mail, voordat je iets retourneert.

Retourneren

Meer informatie over retourneren vind je hier. (zie hieronder)

Verzending

Meer informatie over verzenden vind je hier.

Milieubewust

Ontvang ik een naamkaartje en uitleg bij het artikel wat ik heb besteld?

Wij versturen geen naamkaartje mee met de bestelling. De reden hiervoor is dat alle informatie over de stenen te lezen is op de website. Wij vinden het zonde van het papier om naamkaartjes en uitleg bij een bestelling te doen. Daarnaast kan je heel gemakkelijk terugvinden welke stenen het zijn die je hebt besteld; op de factuur staan alle namen.

Werken jullie milieubewust?

Wij maken onder andere gebruik van groene materialen. Wij zouden het erg waarderen als je de verzenddoos opnieuw gebruikt of recycled.

Hoeveel kost verzenden en hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Informatie over de levertijd en het verzenden vind je door hier te klikken. Bestelling naar het buitenland worden altijd per pakketpost verstuurd. Binnen Nederland bepalen de medewerkers van Crystal Styling aan de hand van wat er is besteld of het met brievenbuspost of pakketpost verstuurd wordt.

Neem contact met ons op

Crystal Styling
Dijkgraafslag 62
2805 DG Gouda
Nederland
(afhalen op afspraak)

T: 06 – 46 288 960
E: info@crystalstyling.nl